twój koszyk jest pusty

Rodzaje reklam – reklama mobilna

Sprzedaż usług jest ściśle związana ze skutecznie prowadzoną reklamą. Przedsiębiorcy korzystają z różnej formy reklamy swojego produktu lub oferowanych przez siebie usług – od standardowej w Internecie, telewizji czy prasie, poprzez ulotki i broszury, po mniej konwencjonalne sposoby – w formie naklejek na samochody czy w postaci toreb reklamowych.

Zasady skutecznej reklamy mobilnej

Nim wybierzemy formę promocji, należy dokładnie zaplanować kampanię. Podstawowe pytania, na jakie trzeba odpowiedzieć, zanim podejmie się decyzję dotyczącą reklamy mobilnej to:
– Jaki jest cel reklamy?
– Kim są docelowi odbiorcy?
– Co chcemy nią przekazać?
– Jaki budżet posiadamy?
Jeżeli decydujemy się na reklamę na samochodach, warto zastanowić się, na ilu pojazdach musi zostać ona umieszczona, aby była skuteczna. Lokalna firma potrzebuje zdecydowanie mniej aut niż spółka oferująca swoje usługi na terenie kilku województw.
Niezależnie od przedmiotu, na jakim umieszczona jest reklama mobilna firmy, miejsce na nią bywa ograniczone. Dodatkowo w krótkim czasie mijania pojazdu długi tekst nie zostanie przeczytany przez odbiorcę. Warto więc wybrać krótkie i istotne informacje, których zamieszczenie wywoła oczekiwany efekt.

Pomysły na reklamę mobilną – samochód służbowy

Samochody służbowe mogą pełnić funkcję nie tylko transportową, ale także wizerunkową firmy. Dzięki kilometrom, które codziennie pokonuje pojazd, reklama trafia do nieograniczonej liczby odbiorców – zauważają ją zarówno przechodnie, jak i kierowcy. Nie ma znaczenia, czy firma dopiero wchodzi na rynek, czy już od wielu lat na nim aktywnie działa – reklama na autach osobowych, busach czy autobusach ma duży wpływ na potencjalnego odbiorcę. Warto jednak pamiętać, że reklama mobilna powinna być dostosowana do branży, w jakiej działa spółka.

Ulotka wciąż skuteczną formą reklamy

Inny rodzaj reklamy mobilnej to broszury czy ulotki. Ich skuteczność, pomimo wszechobecnego Internetu i postępu technologicznego pozostaje wciąż ogromna, ponieważ człowiek znacznie łatwiej zapamiętuje przekaz na papierze, niż ten sam komunikat w wersji elektronicznej. Aby druk trafił do zainteresowanych, a nie kosza na śmieci, należy go odpowiednio zaprojektować. Ulotka powinna zawierać tylko takie informacje, które przydadzą się odbiorcy i które dadzą mu powód, by ją zachować. Jeśli chodzi o formę, to dobrym rozwiązaniem są ulotki składane, w postaci mapek czy menu. W ich treści mogą pojawić się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – opis usługi, produktów, opis programu lojalnościowego czy porady jak korzystać z danych produktów lub usług. Duża zachęta do zachowania broszury to wysoka jakość wykonania, interesująca grafika, nietypowe zastosowanie produktu, czy umieszczenie go w niestandardowym, ciekawym otoczeniu. Warto skupić się na rabatach, inspiracjach czy szerzeniu wiedzy w zakresie danego tematu. Broszury czy ulotki, które wskazują jedynie zalety i korzyści produktu, nie osiągną już takiego efektu jak dawniej.

Torby reklamowe nowym rodzajem reklamy

Doskonałym pomysłem na reklamę mobilną danej firmy są torby reklamowe. Dostępne w sklepie Bang Bag torby bawełniane, torby zakupowe z juty, torby z tworzywa sztucznego czy też bawełniane plecaki to bardzo skuteczne nośniki reklamy. Używa się ich niemal codziennie, kojarzą się z wygodą oraz ekologią, a dodatkowo mogą efektywnie budować wizerunek firmy. Odpowiedni druk – sitodruk, termotransfer, haft komputerowy czy sublimacja sprawią, że logo czy hasło firmy skutecznie wyróżni się z tłumu.

Odpowiednia reklama gwarancją sukcesu firmy

Pomysły na reklamę mobilną są tak różne i jest ich tak wiele, jak dużo istnieje firm na rynku. Tania reklama mobilna to odpowiedni wybór, jeżeli na działania marketingowe mamy przeznaczony nieduży budżet. W takim wypadku można wybrać tańsze formy promocji, na przykład torby czy ulotki. Najistotniejsze, by reklamę odpowiednio zaplanować, a wtedy każdy jej rodzaj może mieć ogromną siłę oddziaływania.

© BangBag | designed with F<3< /a> | Regulamin

Kontynuując używanie tej strony zgadzasz się by przechowywała ona pliki cookies na twoim komputerze. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close