twój koszyk jest pusty

Reklama przedszkola – o czym warto pamiętać?

Prowadzenie prywatnego przedszkola to w obecnych czasach coraz częściej spotykana inicjatywa, ponieważ zapotrzebowanie na tego typu usługi stale rośnie. Większość młodych rodziców musi wrócić do pracy, gdy tylko dziecko dorośnie do wieku przedszkolnego, a ponieważ do państwowych placówek z reguły bardzo trudno się dostać, rozglądają się za wolnymi miejscami w tych prywatnych. Dlatego zarówno w miastach, jak i na wsiach z roku na rok zwiększa się liczba niewielkich prywatnych przedszkoli, które jednak nawet mimo dużego popytu, muszą się starać o pozyskanie nowych klientów. Ciągła promocja przedszkola zwłaszcza w lokalnym środowisku to konieczność, o której musi pamiętać właściciel, aby utrzymać się wśród konkurencyjnych placówek.

Dobra opinia to podstawa

Nie ma lepszej reklamy dla przedszkola niż chętnie chodzące do niego dzieci, a co za tym idzie zadowoleni rodzice, którzy przekazują swoją opinię innym. Dlatego warto się postarać o atrakcyjną ofertę zajęć, ciekawy plac zabaw oraz profesjonalną, ale też empatyczną kadrę. Cykliczne spotkania z rodzicami, festyny czy przedszkolne uroczystości to z kolei doskonała okazja do zacieśnienia więzi z rodzinami dzieci uczęszczających do przedszkola i uzyskanie informacji dotyczących tego, co ewentualnie można poprawić w jego funkcjonowaniu.

Wyprawka przedszkolaka – świetny pomysł na reklamę

Z uwagi na fakt, że opłaty za prywatne przedszkole nie należą do najniższych, placówka może zafundować maluchom kilka niezbędnych przyborów, które będą im potrzebne na zajęciach edukacyjno-rozwojowych. Całość warto zapakować do atrakcyjnych, kolorowych worków ozdobionych logiem przedszkola i bajkowym motywem, który jest lubiany przez dzieci. Worki z wybraną grafiką można zamówić w firmach zajmujących się różnego rodzaju nadrukami reklamowymi oraz samemu zaprojektować wzór bądź zlecić to doświadczonym projektantom.

Taka wyprawka dla przedszkolaka będzie nie tylko miłym gestem w stosunku do rodziców, ale przede wszystkim powodem do dumy dla każdego dziecka, dzięki czemu można mieć pewność, że będzie ono wszędzie nosiło swój przedszkolny worek. Tego typu torby z nadrukowanym logo można też rozdawać na różnych piknikach i dniach otwartych, aby reklama przedszkola docierała bezpośrednio do rodzin potencjalnie zainteresowanych placówką.

Promocja przedszkola w lokalnych mediach

Promocja w mediach zazwyczaj jest bardzo droga, ale w przypadku przedszkola wystarczy pokazać się np. w niskonakładowych lokalnych gazetkach, które zazwyczaj są chętnie przeglądane przez mieszkańców danego regionu. Taka reklama na pewno nie będzie kosztowna, a może być bardzo skuteczna. Warto w niej wspomnieć o takich atrakcjach jak plac zabaw, ciekawe zajęcia czy bezpłatna wyprawka dla przedszkolaka oraz umieścić zachęcające zdjęcie lub grafikę z logiem.

Nie można zapomnieć o Internecie

Internet to dzisiaj jedno z pierwszych miejsc, gdzie szukamy informacji niemal na każdy temat. Podobnie będzie w przypadku rodziców starających się o znalezienie dobrego przedszkola dla swoich pociech – z pewnością będą szukać internetowej strony przedszkola lub profilu na Facebooku. Dlatego profesjonalna strona internetowa jest właściwie obowiązkowa, a zamieszczanie aktualnych informacji w mediach społecznościowych może znacznie zwiększyć liczbę osób, do których dotrą informacje na temat przedszkola. Dobrym pomysłem jest prowadzenie bloga tematycznego dotyczącego problemów, z jakimi spotykają się rodzice maluchów w wieku przedszkolnym lub kącika porad, w którym udzielać się będą różni specjaliści zajmujący się dziećmi. Czasem warto też zajrzeć na tematyczne fora internetowe, na których rodzice polecają bądź odradzają różne placówki i wziąć udział w dyskusji, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o istnieniu przedszkola.

Udział w życiu lokalnej społeczności

Przedszkole to bardzo ważna instytucja na terenie osiedla czy dzielnicy i warto zaznaczyć jej obecność w życiu mieszkańców. W tym celu nie należy zapominać o lokalnych imprezach takich jak festyny, pikniki, imprezy kulturalne czy konkursy oraz brać w nich udział. Dzięki temu przedszkole będzie znane wśród mieszkańców, którzy poślą do niego swoje dzieci znacznie chętniej niż do kompletnie nieznanej placówki.

Ulotki i gadżety reklamowe

Tradycyjna ulotka, to nadal bardzo dobry nośnik informacji, pod warunkiem, że będzie zostawiona lub wręczona w odpowiednim miejscu. Doskonale do tego celu nadają się domy kultury, kluby malucha czy imprezy plenerowe, na których pojawia się dużo rodzin z dziećmi. Powodzeniem zazwyczaj cieszą się też niewielkie gadżety reklamowe, na których można umieścić logo i adres placówki. Dla maluchów zwykle bardzo ważna jest wyprawka przedszkolaka, dlatego warto rozdawać dzieciom kredki, ołówki czy worki firmowane znakiem przedszkola.

Zaangażowana kadra

Promocja przedszkola może być prowadzona za pomocą bardzo różnorodnych środków, ale i tak najważniejsza jest profesjonalna oraz dbająca o dzieci kadra. Oddane dzieciom panie sprawią, że uśmiechnięte maluchy staną się najlepszą, a przy tym najbardziej autentyczną reklamą.

© BangBag | designed with F<3< /a> | Regulamin

Kontynuując używanie tej strony zgadzasz się by przechowywała ona pliki cookies na twoim komputerze. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close